4 redenen om naar Data Meets Hospitality te gaan

Data Meets Hospitality komt steeds dichterbij; op 25 juni is het zover. In onze eerste aankondiging kon je alles lezen over het belang van data, de eerste ronde sprekers en de thema’s rond data die op deze dag uitgebreid uitgelicht zullen worden. In deze nieuwe update kondigen wij de volgende ronde sprekers aan alsook onze hoofdsponsor Resengo en wat er op Data Meets Hospitality nog allemaal aan bod zal komen.

1. Inspirerende talks van top sprekers

Naast Wim Ballieu (Balls & Glory, 24Kitchen), Michiel van der Eerde (Masterchef NL, BAUT, ZUID) en David Kijlstra (Zoku) zijn er nog drie nieuwe sprekers bevestigd: Floris van der Sman (Rabobank),Mathieu de Lophem (Deliveroo) en Pieter Munten (Frites Atelier, een concept van Sergio Herman).

Floris van der Sman is een afgestudeerde gedragsbioloog en industrie analist binnen het Consumer Foods-team van RaboResearch Food & Agribusiness. Daar ligt zijn focus op consumentengedrag. Rabobank doet veel onderzoek binnen de Europese foodservice sector. Tijdens zijn sessie zal van der Sman inhoudelijke inzichten en trends op dit gebied delen aan de hand van sprekende voorbeelden. Daarnaast zal Pieter Munten van Gault&Millau POP-spot Frites Atelier speciaal ter gelegenheid van DMH spreken op de mainstage. Ook General Manager Mathieu de Lophem van Deliveroo komt een keynote geven en zal aanwezig zijn met een stand op DMH.

2. Platinum Sponsor Resengo

Naast de nieuwe sprekers kondigen wij ook met trots onze DMH hoofdsponsor Resengo aan. Resengo is de meest uitgebreide en transparante online reserveringsmanager voor horecazaken. Met een optimale bezetting, een hogere omzet en beter persoonlijk klantencontact verzekert Resengo i-Tafel 24/7 het beheer van reserveringen. Volgens Resengo is namelijk één van de grootste uitdagingen voor restaurants het niet-opdagen van klanten, waar 70% van de ondervraagde zaken wel eens mee te maken heeft. Hoe horecaondernemers hiermee het beste kunnen omgaan zal door Resengo on-stage worden uitgelicht.

BOCADERO Data Meets Hospitality

3. Gault & Millau POP

Benieuwd naar de meest trendy eetadressen? Die vind je bij Gault&Millau POP, dit jaar exclusief georganiseerd op DMH. ‘POP’ staat voor een selectie van toegankelijke en trendy restaurants waar het concept en de beleving centraal staan. Vaak ligt de focus hierbij op 1 top product of bereiding. De nadruk ligt op kleine ondernemingen die focussen op kwalitatieve gourmet fast- en streetfood.

Frites Atelier van Managing Director en DMH-spreker Pieter Munten is één van de POP-spots. Tijdens het event vertelt hij graag meer over het unieke horeca concept.

4. Netwerken met horeca exposanten

Wil je weten welke exposanten aanwezig zullen zijn op DMH? Kijk dan snel op de nieuwe exposanten pagina voor de eerste reeks exposanten. Exposanten als Planday, Marketman, Ezora, Annoncer en Onlinewerkrooster informeren je graag over de laatste trends en innovaties die jouw horeca onderneming nog winstgevender kunnen maken.

Gold Sponsors Data Meets Hospitality

Aanmelden en meer informatie

Wil jij Data Meets Hospitality bezoeken? Meld je dan aan op www.datameetshospitality.eu en bestel alvast je tickets. Tot en met eind mei voor slechts €49,95 alles inbegrepen, van informatieve sessies met onze gastsprekers tot workshops en heerlijke foodtrucks.

Waar: Bocadero, Rijnkaai 150, 2000 Antwerpen, België
Wanneer: maandag 25 juni 2018 | 09:30 – 21:00
Voertaal: Nederlands

Wij ontmoeten je graag op DMH voor een inspirerende dag vol foodtrends en inspiratie!

Data Meets Hospitality aanmelden

Aurora Oetomo

Aurora Oetomo

Aurora is Content Specialist Nederland bij Lightspeed. Via haar blogs informeert ze je graag over retail, omnichannel, ecommerce en hospitality nieuws en trends.