Lightspeed lanceert nieuw concept

Lightspeed pop-up presents… het nieuwe concept waarbij Lightspeed één e-commerce ondernemer de mogelijkheid biedt om een week lang een pop-up store te openen in hartje Amsterdam.

Pop-up stores
Uit onderzoek van de Cbw Mitex blijkt dat 54,1 procent van de consumenten zowel online als offline koopt. Om die reden vinden steeds meer goedlopende webshops hun weg naar de winkelstraat. Bij Lightspeed geloven wij erin dat deze e-commerce ondernemers het succes dat ze online hebben, offline kunnen doorzetten. Met het nieuwe concept ‘Lightspeed pop-up presents’ krijgt één e-commerce ondernemer de kans om naast online, ook offline te verkopen, zonder vast te zitten aan een huurcontract.

De gouden combinatie van online en offline
De manier van winkelen verandert in razend tempo. Consumenten willen online oriënteren en offline kopen, en andersom. 

Sinds de overname van SEOshop werkt Lightspeed aan een integratie. Offline en online zijn dan niet langer twee gescheiden werelden, maar één sterk geheel. In de pop-up winkel zal gebruik worden gemaakt van het Lightspeed Retail kassasysteem. Lees hier meer over Lightspeed Retail.

Bekendmaking en lancering
De pop-up zal maandag 25 april officieel voor een week haar deuren openen in hartje Amsterdam. Op 11 april zal er bekend worden gemaakt welke webwinkel de pop-up mag bezetten en wat de exacte locatie wordt.

Benieuwd hoe Aranka van Voorden de pop-up heeft ervaren? Lees het in dit interview.

Download onze whitepaper en kom meer te weten over de mogelijkheden van een pop-up winkel.