SEOshop Connect “The Future of Advertising: schaalbare 1:1 advertising”

Binnen een jaar of tien zijn alle media digitaal. Het merendeel van alle advertising wordt dan programmatic ingekocht via automatische systemen voor het inkopen en uitserveren van reclame. Outdoor is dan misschien wel het laatste push medium dat over is. Maar kunnen media- en reclamebureaus dan nog wel blijven bestaan? En wat betekent dit voor marketing en advertising?

Daarover gaat de keynote sessie van Joris Merks-Benjaminsen tijdens de eerste editie van SEOshop Connect Conference 2015. In deze presentatie deelt hij zijn visie op de toekomst van adverteren.

Bestel hier uw tickets voor SEOshop Connect Conference.

Joris Merks-Benjaminsen, Head of Digital Transformation bij Google, weet precies waar hij het over heeft. In zijn functie werkt hij samen met de grootste adverteerders in de Benelux om het digitaal denken in een strategie te verwerken en dat doet hij door performance experts, social- en merkstrategen, media, marketing en businessleiders bij elkaar te brengen.

Voordat hij in 2010 bij Google kwam, werkte Joris onder meer voor bedrijven als GfK en Metrixlab. Hij heeft dus een rijke hoeveelheid kennis en ervaring in de loop der jaren opgebouwd en gelukkig wil hij deze graag met ons delen. Hij geeft onder meer boardroom sessies, inspirerende spreekbeurten en workshops en heeft inmiddels zelfs vier boeken op zijn naam staan. Hierin komen onderwerpen als digitale marketing, Youtube en video content, research, display advertising, social media, reclame- en marktstrategieën aan bod.

Joris kreeg verschillende prijzen voor zijn resultaatgerichte werk. Hij werd Dialoog Marketeer van het jaar 2012 en won de prijs voor beste marketingliteratuur 2013 met zijn boek ‘Schizofrene Marketing’ over integratie van online en offline marketing. Verder werd hij genomineerd voor titels als Onderzoeker van het jaar en Cross Media Man 2013.

We zijn er daarom trots op dat hij voor u wil komen spreken tijdens SEOshop Connect Conference. Mis deze keynote niet en zorg dat u er bij bent, zodat u Joris zelf naar de geheimen van zijn successen kunt vragen. Zijn sessie vindt plaats op 28 oktober om 10:15 uur. U kunt hier uw tickets voor SEOshop Connect Conference bestellen.

Ter inspiratie een interview met Joris Merks over zijn boek Integratie van online en offline Schizofrene Marketing uit de tijd dat hij nog Research Manager bij Google was.