
Ook dit jaar was SEOshop Platinum Sponsor van de Webwinkel Vakdagen en het evenement was weer een groot succes. Vorig jaar kwamen maarliefst 10.075 mensen naar de Webwinkel Vakdagen, dit jaar waren dat er nog meer: 10.526! We zijn er dan ook trots op dat we hier opnieuw Platinum Sponsor van mochten zijn. De foto’s getuigen van een zeer geslaagde editie.
Webwinkel Vakdagen 2014
De Webwinkel Vakdagen is de belangrijkste e-commerce vakbeurs in de Benelux en geeft webwinkeliers een overzicht van oplossingen die helpen optimaal rendement te halen uit online strategieën. Dit jaar vonden de Webwinkel Vakdagen plaats op 22 en 23 januari, zoals ieder jaar in de Jaarbeurs in Utrecht.
Het e-commerce plein
Dit jaar werd voor het eerst besloten om een stand te bezetten in samenwerking met vijf partners: eFusion, Get Indexed, Trusted Shops, Sofort en Exact. Het doel van deze samenwerking was gezamenlijk te laten hoe gemakkelijk het is om een internationale webwinkel te starten.
Ook buiten de stand aanwezig
Niet alleen op de stand, maar ook daarbuiten was SEOshop te zien. De lunch hoek was voorzien van het SEOshop logo en alle bezoekers kregen bij de ingang de ‘SEOshop goody bag’. Daarmee kleurde het evenement twee dagen SEOshop blauw!
Bovendien gaf onze eigen Jason Burke een inspirerende presentatie getiteld ‘Crossing Borders in the Cloud’.
De afsluiter
De stand werd gedurende twee dagen goed bezocht. Zelfs na afloop van de eerste dag werd de stand goed bezocht tijdens een gezellige borrel, waar niet alleen webwinkeliers op af kwamen, maar ook een aantal bekende SEOshop partners.
We willen iedereen bedanken die eraan heeft bijgedragen om een succes van dit evenement te maken, niet in de laatste plaats Moyee Coffee, die twee dagen lang de koffie op onze stand verzorgde.
Alle andere foto’s zijn terug te vinden op de website van de Webwinkel Vakdagen.

Nieuws en handige tips, speciaal voor jou.
Alle tools om jouw onderneming te groeien, direct in je inbox.