
Evenals vorig jaar stond SEOshop als Premium Sponsor op de Webwinkel Vakdagen, dit jaar met haar partners docdata, Trusted Shops, Exact Online, Yotpo, eFusion, Prooflink en Vendit. Ook dit jaar was de grootste e-commerce beurs van Nederland een groot succes.
Het E-commerce Plein
Vorig jaar deelde SEOshop voor het eerst een stand met enkele van haar belangrijkste partners. De stand kreeg de naam ‘Het E-commerce Plein’, waarmee de mogelijkheden van het ecosysteem – de App Store, Theme Store en het uitgebreide partnernetwerk – goed kon worden getoond. Dit was een groot succes en daarom werd besloten om het E-commerce Plein een vervolg te geven.
Dit jaar werd de stand gedeeld met docdata, Trusted Shops, Exact Online, Yotpo, eFusion, Prooflink en Vendit en opnieuw werd de stand op beide dagen zeer goed bezocht.
Keynote speaker: Jeroen Weijs – SEOshop Premium
De keynote speaker was dit jaar voor Jeroen Weijs die samen met SEOshop-klant National Geographic een presentatie gaf over het belang van de total cost of ownership bij de keuze voor webwinkelsoftware. De total cost of ownership houdt rekening met meer dan alleen de aanschafkosten van een softwarepakket en zorgt daarmee voor een betere keuze. Hierover schreef SEOshop ook een whitepaper die beschikbaar is op de website van SEOshop Premium. De whitepaper is hier te downloaden.
De volledige presentatie zal via de volgende SEOshop nieuwsbrief gedeeld worden.
De Webwinkel Vakdagen kleurt SEOshop blauw
Het SEOshop logo was overal zichtbaar; bij de ingang, op de tassen en zelfs op de bierviltjes bij de bar!
En over bierviltjes gesproken; ook dit jaar werd de eerste beursdag afgesloten met een gezellige borrel, waar gezellig bijgepraat werd met vele bekende namen in de e-commerce industrie. Er kan teruggekeken worden op een zeer geslaagde beurs!

Nieuws en handige tips, speciaal voor jou.
Alle tools om jouw onderneming te groeien, direct in je inbox.