Webshop statistieken en rapporten

Een inzichtelijke rapportage is het halve werk. Met een oorsprong in e-commerce weten wij als geen ander wat er bij een succesvolle webwinkel komt kijken.


Uitgebreide rapportages

Alle verkoopstatistieken op één scherm
Op je eigen dashboard kan je zien wat de omzet in een bepaalde tijdreeks bedraagt. Je ziet hier de totale omzet, de gemiddelde dagomzet, de gemiddelde orderwaarde, betaalde orders en de trend. Op die manier kun je zien wat er gebeurt in je webshop en erop inspelen door je inkoop, assortiment of prijsstrategie aan te passen.

Vergelijk bezoekersaantallen
Op je dashboard zie je in een oogopslag hoeveel unieke bezoekers er vandaag op jouw webshop waren. Hoeveel bestellingen er geplaatst zijn. En wat je dagomzet is. Bij statistieken kun je de conversieratio bekijken en zien welk moment er een piek was.


Conversie tools

Versnel het koopproces

Maak het je bezoekers makkelijk om iets te kopen. Laat klanten inloggen met Facebook, met een account of als gast.

icons

Betaalkeuze

Laat klanten zelf hun betaalmethode kiezen. PayPal of iDeal. Vooruitbetalen of achteraf.

Verhoog het ordervolume

"Als je dit koopt, vind je deze producten misschien ook leuk." Maak gebruik van onze up- en cross-selling tools tijdens het check-out proces.

Beloon je klanten

Bied hen kortingscodes of gratis verzending wanneer ze boven een bepaald bedrag uitgeven.

Een transparante checkout

Een transparante checkout

Consumentenvertrouwen
Het is belangrijk om een overzichtelijk betaalproces te maken. Maak elke stap van het check-out proces duidelijk en logisch. Toon welke artikelen in het winkelwagentje zitten en vermeldt duidelijk het aantal stappen tot aan de betaling.

Gebruikerslevels

Gebruikerslevels

Voeg meerdere gebruikers toe
Werk met meerdere collega’s aan je webshop. Afhankelijk van je gekozen pakket kan je 10, 20 of 30 gebruikers toevoegen.

Geef verschillende rechten
Niet iedereen hoeft inzage te hebben in de winst of omzet. Daarom kan je als beheerder autorisatie verlenen op diverse niveaus, een status handmatig aanpassen of een vervaldatum instellen voor een collega’s rechten.

E-commerce tracking

E-commerce tracking

Koppeling met Google Analytics
Wanneer je je webshop koppelt aan Google Analytics, kan nog specifiekere informatie over je verkopen zien. Dit kan je met enkele klikken opzetten in je eigen online beheeromgeving.

Exporteer statistieken
Groepeer je verkoopstatistieken in een tijdreeks en exporteer deze vervolgens naar een CSV-bestand.

Clicky, live meekijken.
Wil je meteen zien vanaf welke pagina je bezoekers doorklikken? Gebruik dan Clicky en kijk live mee met elke klik op je webshop.