12Return GO

€24,95 / maandelijks
  • Screenshot

Omschrijving

12Return is een kant-en-klare retouroplossing in de cloud en geïntegreerd met uw Lightspeed webwinkel.

 

Wat betekent 12Return voor uw klant?

 

Met 12Return is de aanmelding van een retour door de klant helemaal op orde:

 

  1. Uw klant kan zelf een retour aanmelden op een responsive Customer Portal welke in uw eigen huisstijl aangepast kan worden;
  2. Door het ingeven van het ordernummer en de postcode worden de gegevens van de order in Lightspeed opgehaald en getoond. De klant kan vervolgens eenvoudig selecteren welke artikelen geretourneerd worden;
  3. De klant kan vervolgens een aantal, door u in te stellen vragen, beantwoorden. Bijvoorbeeld de vraag of de klant een artikel wil ruilen;
  4. Vervolgens kan de klant kiezen hoe de retour wordt opgestuurd. Standaard wordt de "zelf frankeren" optie ingesteld waarmee de klant de retour op eigen kosten aan u moet opsturen;
  5. U kunt ook gebruik maken van nationale vervoersoplossingen van PostNL, Kiala en DPD;
  6. Na bevestiging van de retour krijgt de klant een RMA-nummer en retourlabel.

 

Wat betekent 12Return voor uw retourverwerking?

 

Met 12Return is ook uw retourverwerking helemaal op orde:

 

  1. In de Merchant Portal kunt u alle retouren ziet met de bijhorende status;
  2. U ziet alle details van de retour;
  3. U kunt de retour met een klik verwerken;
  4. De klant kan de status van de verwerking volgen.


Kortom alle retouren in een overzichtelijk systeem dat is gekoppeld met uw Lightspeed webwinkel. U hoeft alleen de vooraadboeking en creditering handmatig in Lightspeed te verwerken. Eind kwartaal 2 van 2015 verwachten wij een nieuwe koppeling tussen 12Return en Lightspeed op te leveren die de gegevens van de verwerkte retour direct naar uw Lightspeed webwinkel stuurt.

 

Wat kost 12Return?

 

Voor Lightspeed klanten hanteren we een speciale versie van ons GO plan: u betaalt € 24,95 per maand. U betaalt geen transactiekosten per retour. Betaling verloopt via Lightspeed, dus geen factuur van 12Return!

 

Hoe werkt de installatie?

 

Nadat u de app geinstalleerd heeft gebeurt het volgende:

 

  1. U wordt doorverwezen naar onze signup pagina. Hier kunt u een 12Return account aanmaken;
  2. Wij ontvangen uw Lightspeed toegangskey;
  3. Wij activeren de key op ons platform;
  4. U plaatst de link naar uw nieuwe Customer Portal op de retourpagina van uw site;
  5. U bent klaar om 12Return te gebruiken

 

Vervolgens mag u ons altijd bellen voor:

 

  • Het aanpassen van retourvragen;
  • Het aanpassen van de lay-out van de Customer Portal;
  • Al het andere.

 

Kan 12Return meegroeien met het succes van mijn webwinkel?

 

Ja dat kunnen en doen we graag. GO is de basisoplossing maar er kan nog veel meer met onze GROW en FLOW pakketten:

 

  • De Customer Portal is in 11 talen beschikaar;
  • Dus ook heel geschikt voor internationale retouren;
  • Als u met een extern magazijn werkt dan kan het magazijn de retour verwerken in de Merchant Portal;
  • Maar we kunnen ook een koppeling maken met een extern magazijnsysteem;
  • U kunt kiezen uit diverse internationale retouroplossingen van vervoerders als Kiala, DPD, DHL, UPS, TNT, Collect+ en BPost.

 

Kijk voor alle mogelijkheden op 12return.com. Of bel voor een vrijblijvend gesprek: 085-4016549.

 

Welkom bij 12Return, Returns made easy.

Demonstratie