Customer Relationship  Management

Customer Relationship Management

Leer je klanten beter kennen

Maak ter plekke klantprofielen aan. Voeg contactinformatie en productvoorkeuren toe. Bekijk voorgaande aankopen — personaliseer productaanbiedingen op de wensen van de klant.

Extra aandacht voor je bestverkopende producten

Maak aangepaste knoppen voor best verkopende producten – dit zorgt voor een snelle afhandeling bij het afrekenen. Fijn voor het winkelpersoneel. En de klant.

Wees een flexibele winkeleigenaar.

Bied maatwerk aan. Werk met tegoeden. Leg een item voor een klant achter. Binnen ons kassasysteem is met dit soort handelingen rekening gehouden. Scoor op behulpzaamheid.

Het display zoals de klant het ziet

Wek vertrouwen
Gebruik een display waarop klanten kunnen zien dat hun product wordt gescand, wat de prijs is, de korting en de btw. Toon je handelingen real-time.

Blijf communiceren
Behoud je merkidentiteit door je bonnetjes te customizen, met eigen logo, tekst en onderaan de bon kortingsactie’s of evenementen te promoten. Het zorgt ervoor dat je klanten aan je denken en terugkomen na hun aankoop.

Integraties

Integraties

Neem de volgende stap

Kies uit een waaier van integraties, van spaarprogramma’s tot boekhouding.

Ontdek onze omnichannel ervaring

Bespaar tijd en geld, krijg een beter beeld van je winkel,
geef een boost aan klanttevredenheid en je verkoop.