Lightspeed Connect: ‘How to become the next big seller?’

Amsterdam, 21 september 2016 – Op woensdag 26 oktober 2016 is er weer een nieuwe editie van Lightspeed Connect. Dit jaar heeft het event het thema: ‘How to become the next big seller?’

Deze editie, speciaal voor ondernemers uit de retail en e-commerce branche, geeft antwoord op de vraag hoe retailondernemingen kunnen groeien. Het retaillandschap is de afgelopen jaren flink veranderd en we zijn inmiddels toegetreden tot het omnichannel tijdperk. Hoe kunnen ondernemers nog voldoen aan de wensen van de hedendaagse consument? En hoe kunnen zij zich staande houden in dit tijdperk?

Het programma is gevuld met inspirerende keynotes van onder andere Tony’s Chocolonely, Marktplaats en Heineken. Ook Dax Dasilva, CEO van Lightspeed en JP Chauvet, president van Lightspeed, zijn aanwezig voor een sessie over omnichannel. Daarnaast zijn er diverse workshops waarin handvatten aangereikt worden om het beste uit de winkel te halen, van SEO-tips tot productfotografie.

Lightspeed Connect wordt mede mogelijk gemaakt door diamond sponsor DotCommerce.

Locatie:
Jaarbeurs Utrecht – Supernova-zaal

Programma en aanmelden:
Het event vindt plaats op woensdag 26 oktober. Voor het volledige programma en aanmelden, ga naar: www.lightspeedhq.nl/connect.