Lightspeed pop-up presents...

...health en sportmerk Jogha!

Webshops in échte winkels

Altijd al gedroomd van een échte winkel? Lightspeed biedt e-commerce ondernemers de kans om een week lang een pop-up store te runnen in hartje Amsterdam.

Lees er meer over in onze blogpost.

Wat is een pop-up?

Wat is een pop-up?

Volgens diverse bronnen is vooral de combinatie van een fysieke winkel en een webshop dé oplossing voor de toekomst.

Pop-up-stores zijn vernieuwende, hippe winkeltjes die een korte tijd in een pand zitten. De meeste winkels blijven een paar maanden open en sommige zelfs maar een dag. Winkeliers betalen maar weinig huur en deze vorm van retail maakt de winkelstraten weer levendiger en panden staan niet voor een lange tijd leeg.

Online shops zetten pop-up in om de ‘live’ connectie met hun klant aan te gaan. Ook grote merken als Nike en Gucci openen vaak kleine tijdelijke winkels. Hiermee lanceren ze een concept en verstevigen ze hun merknaam.

Lightspeed's pop-up store: kom langs!

Lightspeed's pop-up store: kom langs!

In de laatste week van april lanceren wij onze eerste pop-up store, gesponsord door Lightspeed. Wie er in de winkel gaan staan? De meiden van Jogha!

Waar?
Huidenstraat 13

Wanneer?*
26 april t/m 1 mei
*de pop-up winkel is vanaf 26 april vrij toegankelijk, de eerste dag is gereserveerd voor relaties.

Ben jij erbij? Klik hier voor de Facebook eventpagina.

Jogha in de Lightspeed pop-up

Jogha in de Lightspeed pop-up

Jogha is het eerste merk dat de Lightspeed pop-up winkel bezet.
Aranka van der Voorden, oprichtster van Fitgirlcode en eigenaresse van het succesvolle health en sportmerk Jogha, is de eerste die offline gaat verkopen in de Lightspeed pop-up store. De jonge e-commerce onderneemster begon haar succes online, maar zal vanaf 25 april een week lang -samen met haar team- een echte winkel runnen in hartje Amsterdam.

Lees hier hoe Aranka van Voorden de pop-up heeft ervaren!

Photo credits: Victor Kruit

Sponsor: iZettle

Sponsor: iZettle

De pinbetalingen worden gesponsord door iZettle. Door het mobiele pinapparaat kun je jouw bedrijf vanaf een smartphone of tablet runnen. Ga voor meer informatie naar iZettle.

Zelf een pop-up openen?

Zelf een pop-up openen?

Het pop-up concept blijkt een hele mooie oplossing te zijn voor webwinkels die graag ook af en toe offline zichtbaar willen zijn, uiteraard met het oog op de merkbeleving. Zo doet Amazon.com dat met Christmas shops in Londen en Düsseldorf. Maar ook in Amsterdam is het mogelijk een tijdelijk winkel te openen. Namelijk in de hippe 9 straatjes, een winkelgebied in de Jordaan, hartje Amsterdam.

Een pop-up is een fantastische manier om in contact te komen met zijn bestaande en nieuwe klanten en zichtbaar te zijn voor het grote publiek.

Download de whitepaper

Een pop-up in hartje Amsterdam!