Hotel Boulevard 5 | Zandvoort

Licht. Luxe. Maar vooral ook lekker uitrusten en uitwaaien. Voor dat en meer kun je bij Boulevard 5 terecht, hét hotel-appartementencomplex aan de Zandvoortse kust. Om chaos zoveel mogelijk buiten de deur te houden, werkt Boulevard 5 met Bookingplanner, het cloud-gebaseerde PMS van Stardekk, en het Lightspeed Restaurant kassasysteem. Lees hier de ervaringen van eigenaar Bas Smits.

Hoogstaande service

Wat vroeger een familiehotel was, is nu getransformeerd tot een kleinschalig appartementencomplex. Gasten worden hier altijd met een warme glimlach ontvangen en kunnen dezelfde vriendelijkheid van binnenkomst tot uitcheck verwachten. Dit rustplekje bestaat uit 9 moderne appartementen en studio’s, bijna allemaal met onbelemmerd uitzicht op de Noordzee. Gastvrijheid en persoonlijke service ligt bij Bas Smits hoog in het vaandel.

‘’Bij ons willen wij gasten het gevoel van thuis geven,’’ vertelt Bas. Hij is de vierde generatie gastheer die het bedrijf heeft overgenomen. Dat zie je duidelijk terug in de 9 appartementen, waar de nadruk ligt op ‘’een zeer comfortabele inrichting met een knipoog naar oud-Hollandse meester-schilders.’’ En om de algehele ervaring nog beter te maken, biedt Boulevard 5 ook een uitgebreid buffet aan in het hotel-restaurant. Geniet hier van een lekker ontbijt, lunch of borrel, uiteraard met prachtig zeezicht.

Snelheid en eenvoud met hotel-technologie

Om alle aspecten van Boulevard 5 in de hand te houden, werkt Bas met de tech-oplossingen van Stardekk en Lightspeed: Stardekk Bookingplanner en het Lightspeed Restaurant kassasysteem. De twee systemen zijn gekoppeld zodat Bas geen dubbel werk hoeft te verrichten. Bas: ‘’De koppeling werkt prima en het gaat erg snel. Zodra we een bestelling in Lightspeed op de kamer zetten, staat het direct op de juiste kamer in Bookingplanner.’’

Bookingplanner werkt vrij goed. Het is gewoon een eenvoudig systeem. Wij kunnen direct zien wat er in een maand gebeurd.’’ Daarnaast kun je bij Bookingplanner snel en gemakkelijk reserveringen, klantgegevens, kamers en prijzen beheren. Ook over Lightspeed Restaurant was Bas te spreken. ‘’Gasten kunnen gewoon gaan zitten. Wij slaan hun bestelling aan zodat het direct in de PMS staat. Wij hebben wel eens wifi uitval gehad, maar bij Lightspeed kun je ook offline gaan. Dat was dus geen probleem.’’ De algemene ervaring van Bas? ‘’Wij zijn heel tevreden, want de koppeling werkt heel snel. Je hebt bijna niet door dat het twee verschillende systemen zijn!

Visie op uitbreiding

Bas hoopt met Boulevard 5 uit te breiden. Daarbij wilt hij wel het familiegevoel behouden, iets waar het bedrijf al jaren om bekend staat. Bas: ‘’Ik wil dat mensen zich erkend en herkend voelen. Gewoon kleinschalig blijven, zelfs als we in de toekomst naar een ander pand gaan. Persoonlijk maar toch anoniem, want iedereen krijgt wel een eigen plek. Een plek waar extra service voor iedereen mogelijk is.’’ Volgens Bas kunnen Stardekk en Lightspeed hier goed bij helpen.

Lightspeed, partner van hotel-restaurants.