Kassasoftware voor werkorders

Beheer werkorders in je kassasysteem

Verkoop jij niet alleen producten, maar bied je ook diensten aan? Beheer onderhoud, productpersonalisatie en andere diensten en volg orders, klanten en betalingen op één plek.

een digitaal kassascherm

Verbeter de prestaties van je personeel

  • Stroomlijn je workflow: verminder het aantal stappen en raadpleeg al je diensten en inkomsten op één plek.
  • Alle updates in een oogopslag: volg al je diensten in detail, van begin tot voltooiing
  • Efficiënte planning: bekijk onmiddellijk hoeveel services er voor een bepaalde dag gepland staan
  • Voorkom miscommunicatie: alle medewerkers werken in hetzelfde systeem en kunnen de status van elke werkorder raadplegen en bewerken

Verbeter de ervaring en binding met je klanten

Bied de beste klantenservice

Vermijd dubbele afhandeling van klant-, product- en voorraadinformatie

Verlies nooit meer werkorders uit het oog

Volg al je geplande diensten en reparaties in je kassasysteem

Bouw een band op met je klanten

Geef je medewerkers inkijk in de voortgang van een werkorder

Hou je werkopdrachten nauwkeurig bij

Volg de status en updates van alle geplande en lopende werkorders op de voet

  • Volg de status en updates van alle geplande en lopende werkorders op de voet
  • Voeg gedetailleerde aantekeningen en notities toe op elk moment
  • Plan diensten tot 14 dagen vooruit wanneer je een werkorder aanmaakt

Hou al je diensten op schema met status-updates

  • Kies uit vijf verschillende statussen zodat je team op de hoogte is van de voortgang
  • Beheer de status van elke dienst in je Lightspeed-platform met één klik
  • Bewerk de prijs, hoeveelheid en korting, voeg elementen toe of verwijder ze

Overstappen naar Lightspeed?

Overschakelen is eenvoudig. Van datamigratie tot de installatie van hardware en betaalterminals: onze experts helpen je bij elke stap.

  • 24/7 gratis support
  • Eén-op-één onboardingsessies
  • Een toegewijde accountmanager om al je vragen te beantwoorden
Foto van een medewerker van de klantenservice van Lightspeed, klaar om je te helpen

Klaar om tijd te besparen?

Bied jij je klanten onderhoud, reparaties of andere diensten aan? Onze experts vertellen je graag hoe het platform van Lightspeed Retail je workflow kan verbeteren.

Veelgestelde vragen

Wat is de Service Orders-module?

Met de Service Orders-module van Lightspeed kun je diensten aanbieden zoals onderhoud, productpersonalisatie en reparaties. De module stroomlijnt het beheer van alle diensten en maakt het makkelijker om de omzet per klant te maximaliseren - alles vanuit het kassasysteem. Zo verhoog je de klantenbinding en vereenvoudig je communicatie tussen medewerkers.

Service Orders bevat handige functionaliteiten om je diensten zo efficiënt mogelijk aan te bieden en te beheren:

Verkoop en plan je diensten op één plek: Plan nieuwe werkorders tot 14 dagen van tevoren in en beheer de voortgang van alle diensten, gewoon in je Lightspeed Retail kassasysteem.
Volg alle werkorders in een oogopslag: Voer klantgegevens, data en interne notities in, zodat elke werkorder nauwkeurig en efficiënt kan worden opgevolgd.
Beheer de voortgang nauwkeurig: Volg en beheer eenvoudig de voortgang van elke werkorder dankzij statusupdates.

Hoeveel kost de Service Orders-module?

De prijs van de service order-module is terug te vinden op onze prijspagina. De module kan aan elk abonnement worden toegevoegd.

Voor welke ondernemingen is de Service Orders-module geschikt?

De Service Orders-module is ideaal voor winkels die diensten aanbieden aan hun klanten, zoals bijvoorbeeld fietsenwinkels, winkels die sportartikelen verkopen, juweliers, interieurzaken of tuinwinkels.

Kan ik diensten beheren vanuit mijn kassasysteem, of heb ik een extra integratie nodig?

De Service Orders-module is ontwikkeld zodat je alle werkorders kunt beheren vanuit het dashboard van je kassasysteem. Je hebt dus geen aparte integraties nodig.

Hoe kan ik de geplande werkorders voor de komende week volgen?

Je kunt de voortgang van al je werkorders bekijken op de pagina Services. Deze heeft twee tabbladen. Het tabblad Lopend toont alle nieuwe, geplande en lopende diensten, en het tabblad Alle toont alle dienten, inclusief de werkorders die voltooid zijn of geannuleerd. Je kunt je werkorders sorteren door te klikken op de kolommen Verkoopbon, Gepland of Status.

Kan ik een werkorder toevoegen aan een verkoop?

Naast het verkopen van producten kun je ook diensten aanbieden, zoals reparaties, personalisatie, schoonmaak of onderhoud. Met het kassasysteem van Lightspeed Retail kun je diensten koppelen aan producten op het verkoopscherm. De diensten kun je vervolgens beheren op de Services-pagina in je dashboard.