Bijna de helft vindt dat kleding en producten een tweede leven verdienen Amsterdam, 15 juli 2024 – 21 procent van de consumenten koopt liever geen tweedehands kleding of producten vanwege hygiëneoverwegingen....
Vind meer nieuws
Uitgelicht artikel
Amsterdam, 2 augustus 2024 – Net meer dan helft (51%) van de Nederlanders bezoekt wel eens alleen een restaurant om te lunchen of te dineren. De andere helft (49%) doet...
Recente artikelen
18 procent vindt de cadeaubon ouderwets Amsterdam – Zestig procent van de consumenten beschouwt een cadeaubon nog steeds als het perfecte geschenk vanwege de vrijheid die het de ontvanger biedt...
Er wordt nog weinig nagedacht over duurzaamheid wanneer het gaat om (online) kleding kopen. Amsterdam, 18 januari 2024 – Meer dan de helft van de consumenten (57%) kijkt niet naar...
Telefonisch reserveren blijft populair ondanks opkomst digitale reserveringstools Amsterdam, 18 december 2023 – Ruim twee op vijf (44%) Nederlanders begrijpt niet waarom ze een aanbetaling moeten doen bij het plaatsen...
Nieuw dienstenaanbod maakt financiering toegankelijker voor ondernemers in de horeca- en retailsector Amsterdam, 9 november 2023 Lightspeed Commerce Inc. (NYSE | TSX: LSPD) lanceert Lightspeed Capital, een financieringsprogramma voor horeca-...
Amsterdam, 7 november 2023 – Bijna driekwart (70%) van de Nederlandse consumenten voelt zich misleid als de hoeveelheid en kwaliteit van producten in de winkel vermindert, en de prijs hetzelfde...
Amsterdam, 13 oktober 2023 – Meer dan twee derde (69%) van de Nederlandse consumenten merkt dat de gerechten in restaurants kleiner zijn geworden, maar wel voor dezelfde prijs worden aangeboden...
Plantaardig burgerconcept The Sunny Burger Co. gaat naar huis als grote winnaar Amsterdam, 27 september 2023 – Lightspeed Commerce Inc. (NYSE: LSPD) (TSX: LSPD), het complete kassa- en betaalplatform van...
Twintig procent stelt betalen van rekening zo lang mogelijk uit Amsterdam, 25 augustus 2023 – De komst van ‘buy now pay later’ (BNPL) heeft het koopgedrag van consumenten flink veranderd....
De vernieuwde versie bundelt meer functionaliteiten, efficiëntie en snelheid in één gebundeld kassa- en betaalplatform Amsterdam, 1 augustus 2023 – Lightspeed Commerce Inc. (NYSE: LSPD) (TSX: LSPD), lanceert vandaag de...
Slimme technologie blijkt belangrijk reddingsmiddel voor horecaondernemers om huidige uitdagingen het hoofd te bieden. Amsterdam, 31 januari 2023 – Prijsstijgingen hebben zowel de horecasector als het consumptiegedrag van Nederlandse consumenten...
Inflatie bemoeilijkt aanschaf duurzame cadeaus Amsterdam, 13 december 2022 – Bijna driekwart (71%) van de Nederlandse consumenten is van plan dit jaar niet minder uit te geven aan cadeaus voor...