Amsterdam, 7 november 2023 – Bijna driekwart (70%) van de Nederlandse consumenten voelt zich misleid als de hoeveelheid en kwaliteit van producten in de winkel vermindert, en de prijs hetzelfde...
Vind meer nieuws
Uitgelicht artikel
Nieuw dienstenaanbod maakt financiering toegankelijker voor ondernemers in de horeca- en retailsector Amsterdam, 9 november 2023 Lightspeed Commerce Inc. (NYSE | TSX: LSPD) lanceert Lightspeed Capital, een financieringsprogramma voor horeca-...
Recente artikelen
Twintig procent stelt betalen van rekening zo lang mogelijk uit Amsterdam, 25 augustus 2023 – De komst van ‘buy now pay later’ (BNPL) heeft het koopgedrag van consumenten flink veranderd....
De vernieuwde versie bundelt meer functionaliteiten, efficiëntie en snelheid in één gebundeld kassa- en betaalplatform Amsterdam, 1 augustus 2023 – Lightspeed Commerce Inc. (NYSE: LSPD) (TSX: LSPD), lanceert vandaag de...
Slimme technologie blijkt belangrijk reddingsmiddel voor horecaondernemers om huidige uitdagingen het hoofd te bieden. Amsterdam, 31 januari 2023 – Prijsstijgingen hebben zowel de horecasector als het consumptiegedrag van Nederlandse consumenten...
Inflatie bemoeilijkt aanschaf duurzame cadeaus Amsterdam, 13 december 2022 – Bijna driekwart (71%) van de Nederlandse consumenten is van plan dit jaar niet minder uit te geven aan cadeaus voor...
Kady Srinivasan vervoegt Lightspeed als hoofd van marketing terwijl het bedrijf zijn managementteam blijft uitbreiden om strategische groei te stimuleren. MONTREAL, 6 december 2022 – Lightspeed Commerce Inc. (NYSE: LSPD) (TSX:...
Elf procent vermijdt kortingsacties opzettelijk AMSTERDAM, 24 november 2022 – Bijna twee op de vijf Nederlandse consumenten (37%) wacht op populaire shopdagen zoals Black Friday en Cyber Monday met het...
Voormalig Google-topman voegt zich bij Lightspeed om technologie en productontwikkeling verder aan te sturen MONTREAL/AMSTERDAM, 4 oktober 2022 Lightspeed Commerce Inc. (NYSE: LSPD) (TSX: LSPD), het complete ondernemingsplatform waarmee ondernemingen...
Amsterdam, 31 mei 2022 – Drie op de vijf van de Nederlandse retailers is van plan om in 2022 meer te investeren in e-Commerce technologie om hun bedrijf te laten...
Amsterdam, 10 mei 2022 – Maar liefst 70 procent van de Nederlandse winkeliers merkt dat consumenten vandaag meer geld uitgeven dan voor de corona pandemie. De gevolgen van de alsmaar...