Freshdesk - Customer Support

Gratis
  • Screenshot

Omschrijving

Freshdesk is cloud-based multi-channel software voor uw webwinkel klantenservice die conventionele kanalen (zoals telefoon, e-mail en web) integreert met moderne kanalen zoals sociale media (Facebook, Twitter), communitymanagement, zelfhulpportal, kennisbank et cetera, zodat het een allround supporttool is in elke betekenis van het woord. 


Lightspeed app 

 

Koppel Lightspeed aan Freshdesk om bestelinformatie van uw klanten uit Lightspeed aan uw support afdeling door te geven. Dat biedt uw support medewerkers de benodigde context bij het afhandelen van tickets die klanten geopend hebben in verband met hun aankopen. Uw support medewerkers hoeven niet te wachten tot uw logistieke team de bestelinformatie verzameld heeft. Ook hoeft u uw klanten niet (onnodig) lastig te vallen met vragen om het bestelnummer en andere bestelgegevens. 

 

Als u geen Freshdesk-account hebt, kunt u hier een gratis proefaccount openen: http://getseoshop.freshdesk.com/  (ook via de app mogelijk).

 

Snelle handleiding voor het integreren van Lightspeed met Freshdesk

 

  • Installeer de add-on van Freshdesk uit de Lightspeed App Store
  • Voer op de pagina Instellingen Lightspeed die verschijnt uw domein-url van Freshdesk en API-sleutel in (De API-sleutel is te vinden onder Profielinstellingen in uw Freshdesk-account)

 

Na het correct installeren van de add-on kunt u in de ticketweergave en klantenpagina in Freshdesk bestelinformatie zien van klanten die een ticket hebben geopend.

 

Voordelen van Freshdesk:

 

Betere prijs

Geniet van alle krachtige functies die uw winkel- of e-commercesite nodig heeft met betaalbare en superflexibele abonnementen die geen aanslag vormen op uw portemonnee.

 

 

Intuïtieve interface

Eenvoudigste helpdesk die er is, heel intuïtief, zo gemakkelijk als tot drie tellen.

 

Aanpasbaarheid

Hoge mate van aanpasbaarheid beschikbaar om de ondersteuningsportal te laten aansluiten op uw webwinkel of e-commercesite.

 

Sociale helpdesk

Breng de gesprekken van uw gebruikers met hun klanten samen in een enkele helpdesktool, of dat nu per e-mail is, het web, via chats of zelfs gesprekken via sociale kanalen zoals Facebook en Twitter.

 

Geïntegreerde livechat

Met Freshchat, de geïntegreerde livechatoplossing van Freshdesk, maakt u uw klanten in realtime gelukkig en geeft u hen precies wat ze willen op het verkooppunt.

 

Bedrijfsautomatisering

Er zijn hulpmiddelen beschikbaar voor het direct categoriseren, prioriteren en distribueren van tickets naar de juiste medewerker, die de medewerkers allemaal tijd besparen en minder frustraties opleveren.

 

Integratie

Ingebouwde integratie met meer dan 40 bedrijfs-apps en platformen: Salesforce, Lightspeed, Freshbooks, Jira, Olark, Zapier, MailChimp, Google Apps etc.

Voorbeeld