DeliveryMatch

€49,00 / maandelijks
  • Screenshot

Omschrijving

  • Biedt uw klanten o.a. same day delivery en afhaalpunten
  • Bespaar logistieke kosten door een realtime integratie met uw webshop
  • Koppeling met 350 vervoerders en afhaalpunten wereldwijd direct in uw checkout

 


 

"Het meest complete verzendsysteem met voordelen voor zowel u als de consument"

 

 

 

Waarom DeliveryMatch?

DeliveryMatch is het meest complete Delivery Management Systeem (DMS). Koppeling met 350 vervoerders en afhaalpunten wereldwijd direct in uw checkout! Door de unieke realtime berekening van verzendopties, afleveropties en kosten kunt u enerzijds kosten besparen door sturing op uw logistiek en anderzijds uw consumenten blij maken met betrouwbare verzend- en afleveropties en de operationele afhandeling ervan. Bekijk hier een demo zodat u kan zien wat de applicatie doet aan de voorkant van jouw webshop.

 

Voordelen DeliveryMatch

Voor de consument

  • Keuze voor afleveren: keuzes voor een dag, dag-tijdvak of  ‘same day’ afleveren op basis van magazijn capaciteit, postcode, land, transittijden en routes;
  • Keuze voor afhaalpunten, indien gewenst van meerdere vervoerders geïntegreerd;
  • Keuze voor afhalen bij één van uw eigen winkels;
  • Keuze voor geconsolideerd of in deelleveringen afleveren bij incomplete orders indien u dit aan wilt bieden.

     

Voor u als webwinkelier

  • Het controleert wanneer de artikelen verzonden kunnen worden;
  • Het controleert of een order al dan niet in één keer verzonden kan/moet worden;
  • Het controleert vanaf welke magazijn locatie(s) de order verzonden moet worden, bij meerdere magazijn locaties (bijvoorbeeld dropshipping) pakt het de regie op de afhandeling van de order;
  • Het berekent realtime op basis van de actuele ordergegevens welke vervoerder met welk servicelevel de zending af kan leveren (bijvoorbeeld pakket of brievenbus post);
  • Het berekent real-time op basis van de actuele ordergegevens de verzendtarieven die betaald moeten worden aan de vervoerder en hetgeen aan de consument doorbelast moet worden in de juiste valuta;
  • Het berekent welke aflevermomenten en -locaties mogelijk zijn;
  • Het verlaagt het aantal orders dat niet de 1e keer door de bezorger aangeboden kan worden, daarmee dalen de kosten voor het bezorgen fors;
  • Het zorgt voor een volledig geautomatiseerde afhandeling van het verzenden;
  • Het voert een verificatie van land, adres en postcode uit;
  • Het verzorgt de aanmelding bij vervoerders, het verzendlabel, de track & tracé informatie en het bewijs van levering;
  • Het verzorgt de boekingen en afhandeling van eventuele retourzendingen;
  • Het zorgt voor realtime inzicht in de status van uw zendingen en rapportages;
  • Het verstuurd tracking e-mails en eventueel sms-jes namens u en in de look&feel van uw shop naar uw consumenten;
  • Het verzorgd commercial invoices en extra verzendlabels voor Non-EU zendingen;
  • Het koppelt desgewenst met uw WMS/ERP systemen of met de systemen van uw fulfilment partner;
  • Het geeft u de mogelijkheid om uw eventuele winkels als afhaalpunt en/of magazijn te gebruiken;
  • Het geeft u de mogelijkheid om eenvoudig de facturen van uw vervoerders te controleren; 
  • Het neemt de regie op het logistieke proces, daarmee wordt het betrouwbaar;
  • Het stuurt de consument indien gewenst d.m.v. prijsdifferentiatie naar keuzes die optimaal zijn voor de warehousing en distributie, daarmee dalen de kosten voor de warehousing en het bezorgen fors;
  • Verder zijn er nog vele mogelijkheden, geeft u gerust uw behoefte bij ons aan.

 

 

Extra informatie DeliveryMatch

  • Ruim 350 vervoerders en afhaalpunten organisaties gekoppeld via één systeem.
  • DeliveryMatch heeft vervoerders zoals; PostNL, Dynalogic, DHL, BPost, GLS, DPD, B2C Europe, TNT, UPS, Fedex, Transmission, etc.
  • Afhaalpunten organisaties zoals; PostNL Pakjegemak, Kiala, UPS Accesspoints, DHL Servicepoints, De Buren, BPost, etc.
  • Mogelijkheid een eigen vervoersdienst compleet met verzendlabel etc. aan te maken.
  • Mogelijkheid eigen winkels als afhaalpunt in te zetten.

 

Kosten

Implementatie is gratis indien u zelf de inrichting van het systeem doet. Indien u de inrichting door ons wilt laten doen geven wij u hiervoor vooraf een prijs opgave. Operationele kosten zijn € 49,00 per maand tot 175 zendingen, daarna betaald u een tarief per zending voor de extra zendingen waarvan de hoogte afhankelijk is van uw volume.

 

Support

Stuur een bericht via http://www.deliverymatch.nl/nl/support/support-aanvragen/ . Wij nemen op werkdagen tussen 0900-1800 uur binnen 2 uur contact met u op. Daarbuiten nemen wij binnen 4 uur contact met u op. Alle documentatie en instructies benodigd voor het gebruik van DeliveryMatch kunt u vinden in uw account van het DMS.