Rabo Smart Pay

Gratis
  • Screenshot

Omschrijving

 

 

Eén dashboard voor al uw betaaloplossingen

 

Wat is Rabo Smart Pay?

Altijd controle, overzicht en zelf uw producten beheren: dat is Rabo Smart Pay. U ontvangt alle betalingen binnen 1 dag op uw zakelijke rekening, 365 dagen per jaar. In het dashboard checkt en beheert u alles zelf. Dat geeft rust, ruimte en tijd om weer bezig te kunnen zijn met uw bedrijf.

 

  • Al uw pinoplossingen en de meest gebruikte online betaalmethoden in één keer goed geregeld.
  • Zelf inzicht en controle houden en uw producten en betalingen beheren.
  • Kies en betaal alleen uw gewenste betaaloplossing.
  • Uw bruto omzet de volgende dag bijgeschreven op uw zakelijke rekening.

 

Hoe werkt Rabo Smart Pay?

Met Rabo Smart Pay heeft u zowel pinbetalingen als online betalingen bij elkaar in één overzicht. Handig om inzicht te houden in uw verschillende verkooppunten, uw fysieke winkel(s) of uw webshop. Als u wilt uitbreiden, voegt u extra producten eenvoudig toe via het dashboard. Bijvoorbeeld als u Rabo SmartPin gebruikt op locatie, maar ook in een webshop uw artikelen wilt gaan verkopen. Zo kunt u toekomstgericht werken.

 

Rabobank biedt lage tarieven voor uw pinoplossingen en betaalmethoden. Voor uw eerste drie webwinkels betaalt u slechts €10,- per maand. Op de website vindt u alle tarieven van Rabo Smart Pay.

Met de Lightspeed app is koppeling heel eenvoudig.

 

Wat heeft u nodig?

  1. Een Rabo Smart Pay overeenkomst, die vraagt u eenvoudig online aan. 
  2. De speciale gratis Lightspeed app
  3. Doorloop de Wizard in het Rabo Smart Pay Dashboard.

 

Bent u overgestapt van de oude Rabo OmniKassa naar Rabo OmniKassa 2.0/Rabo Smart Pay?

Als u bent overgestapt moet u voor het gebruik van Rabo Smart Pay in de Lightspeed app, eerst uw oude Rabo OmniKassa uitschakelen. Hiermee voorkomt u dat u zowel de oude, als de nieuwe Rabo Smart Pay in uw checkout ziet in de Lightspeed omgeving. Ga in uw Lightspeed omgeving naar 'Instellingen > Betaalproviders > Omnikassa 1.0' om de oude Rabo Omnikassa te verwijderen. Let op: hiermee is uw Rabo OmniKassa 1.0 contract nog niet beëindigd. Dit kunt u regelen bij Rabobank.

 

Rabo Smart Pay Support

Op onze supportpagina's krijgt u uitleg over de meest voorkomende processen en kunt u de meest gestelde vragen zien. Heeft u een vraag over hoe u bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap handleidingen die op de supportpagina's staan. Voor vragen die specifiek over uw webwinkels gaan, gaat u naar de Rabo Smart Pay supportpagina. Wilt u meer uitgebreide informatie over Rabo Smart Pay? Zie dan onze uitgebreide Rabo Smart Pay handleiding (kijk op onze support pagina voor de actuele Nederlandse en Engelse handledingen).

 

Uw Order ID in de betaalopdracht?

Uw Order ID komt mee in de betaalopdracht en de status terugkoppeling, als het Order ID voldoet aan de volgende eisen:

- maximaal 20 posities

- Alfanumeriek (strikt) (dus alleen cijfers en (hoofd) letters, geen leestekens). U kunt dit instellen in Lightspeed via Instellingen > ALGEMENE INSTELLINGEN > Administratie. Karakters die hier niet aan voldoen worden door de app uit het ordernummer gefilterd.

 

Komt u er toch niet uit?  Het Support Team Rabo Smart Pay staat klaar om uw vragen te beantwoorden. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Ze zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Als u vragen over de APP zelf heeft, kunt u het beste contact opnemen met Codebrain op: [email protected]