SnelStart Boekhouden Basis

€29,95 / maandelijks
  • Screenshot

Omschrijving

U wilt uw boekhoudkundige activiteiten terugbrengen tot 10 minuten per week? Dat is mogelijk dankzij deze koppeling en optimaal gebruik van SnelStart.

 

Heeft u een webwinkel van Lightspeed eCom en gebruikt u SnelStart software voor uw administratie? Koppel dan eenvoudig uw webshop aan uw SnelStart omgeving met de app van SnelKoppeling.eu. Facturen en de bijbehorende betalingen importeert u 1-op-1 in uw administratie.

 

Meerdere webshops? Geen probleem, u kunt ze moeiteloos koppelen aan SnelStart dankzij onze Multi-Shopondersteuning. Voor elke extra gekoppelde webshop betaalt u slechts 15% extra. Neem hiervoor contact op met Premarc advies bv: 071 589 00 50.

 

Beheert u meerdere webshops en moeten deze naar verschillende administraties? Geen probleem, u kunt per gekoppelde webshop aangeven naar welke administratie de gegevens moeten worden geëxporteerd.

 

Met de app van Snelkoppeling.eu kunt u uw boekhoudkundige activiteiten terugbrengen naar 10 minuten per week. Dankzij de koppeling wordt alles op dezelfde wijze geboekt, zo kunt u ook besparen op accountantskosten.

 

Boekhouden Basis

  • Importeren financiële boekingen
  • Omzet splitsen in artikelen (totaal) en betaal- en verzendkosten op basis van beschikbare informatie Lightspeed eCom
  • Automatisch afboeken via een betaalprovider (PayPal, iDEAL, MultiSafepay etc.) betaalde facturen op tussenrekening

 

Kunnen uw klanten ook op rekening bestellen? Kies van voor Boekhouden Plus.

 

Wilt u de orders in SnelStart Nota (3 of hoger) of SnelStart Contant afhandelen of dient uw voorraad gesynchroniseerd te worden? Kies dan voor Verkooporderbeheer en Voorraadsynchronisatie voor geavanceerde mogelijkheden tot debiteurenbeheer.

 

SnelStart

Via SnelStart kunt u eenvoudig uw BTW aangifte digitaal versturen aan de Belastingdienst. Inkoopfacturen die vergezeld gaan van een UBL 2.0 bestand worden automatisch ingelezen in dagboek inkoop.

 

Kies voor nog meer gemak door ook uw bankafschriften in te lezen. Dankzij het zelflerende systeem van SnelStart wordt in verloop van tijd alles automatisch verwerkt (gekoppeld aan) bij de juiste leveranciers en klanten en op de juiste grootboekrekeningen en facturen. U hoeft slechts te controleren of de nieuwe boekingen correct geboekt zijn. Is een mutatie niet juist geboekt, dan wijzigt u alleen de koppeling.

 

Ook betalingen kunt u automatiseren. Op basis van openstaande inkoopfacturen kunt u betaalbestanden aanmaken en deze versturen naar de bank. Uiteraard geschikt voor SEPA!.

 

Voor al uw SnelStartvragen en voor optimaal gebruik van SnelStart kunt u terecht bij Premarc advies bv (telefoon: 071 589 00 50), een van de grootste SnelStartdealers en moederbedrijf van SnelKoppeling.eu.

 

Software vereisten

Voor het gebruik van deze koppeling heeft u minimaal SnelStart 10.72 met de modules SnelStart inKaart en SnelStart Integratie nodig. Is uw huidige licentie niet toereikend? Neem dan contact met ons op voor een passende offerte.

Demonstratie