Gastrofix is nu Lightspeed!
Het uiterlijk verandert, het kassasysteem blijft hetzelfde.


We hebben goed nieuws – Gastrofix is nu Lightspeed.
Meer dan 10 jaar geleden werd Gastrofix voor de tweede keer opgericht. Vanaf dat moment hebben we duizenden klanten begeleid in de digitalisering van de horecasector. Tegenwoordig zijn we een van de meest toonaangevende kassasystemen in de Duits-sprekende markt.
Ons succesverhaal kon niet voor altijd geheim blijven, en het duurde dan ook niet lang voordat Lightspeed – een wereldwijd toonaangevende kassasysteem provider – ons opmerkte. Na veel intensieve gesprekken in het afgelopen jaar hebben we besloten dat we een perfecte match zijn en dat onze culturen naadloos op elkaar aansluiten. In januari 2020 ontving Lightspeed ons, inclusief onze moderne kassatechnologie en werknemers, met open armen in de Lightspeed-familie. Gastrofix is nu Lightspeed.

Wat betekent dit voor u?
Alles blijft hetzelfde, alleen beter.
We blijven hetzelfde team, maar we hebben nu nog meer resources om je te ondersteunen en ervoor te zorgen dat je bedrijf kan groeien. De kleuren in het kassasysteem en in de cloud zijn aangepast. Je kassasysteem ziet er nu moderner en mooier uit. We hebben zelfs een nieuw logo: het Lightspeed-logo.
Het allerbelangrijkste: alle functionaliteiten waar je nu gebruik van maakt en die je waardeert blijven hetzelfde.

Wat gaat er nog meer gebeuren?
Meer producten, meer mogelijkheden.
Versterk je horeca-onderneming met eCom voor Restaurant. Deze gloednieuwe digitale etalage geeft je de mogelijkheid om online contact te maken met je gasten en extra omzet te genereren door de verkoop van merchandise en andere publieksfavorieten.
Zet je menu online en laat gasten direct via je website reserveren, of geef ze de optie om thuis te blijven en hun maaltijd te bestellen door middel van onze integratie met alle grote maaltijdbezorgdiensten.

Wie helpt je bij eventuele vragen?
De Sales en Support teams staan nog steeds voor je klaar. Voor jou verandert er niets – we zijn nog steeds 24 uur per dag beschikbaar. Als je aanvullende vragen hebt, kun je deze via telefoon of e-mail aan je vaste contactpersoon stellen.
Alles blijft zoals het was!
“Namens Gastrofix wil ik graag alle klanten bedanken voor hun succesvolle medewerking. Onder de naam Lightspeed zullen we dagelijks jouw onderneming blijven ondersteunen met innovatieve producten en persoonlijke support.”