Betrek, beloon en behoud je klanten met Lightspeed Loyalty

Lightspeed Loyalty is een spaarprogramma, loyalty marketing tool en digitale klantenkaart in één. Allemaal vanuit je kassasysteem.

Retail Loyalty

Horeca Loyalty

Het loyaliteitsprogramma voor retailers

Lightspeed Loyalty is het loyaliteitsprogramma waarmee je snel je klantenbinding kunt verbeteren.

Klanten kunnen bij iedere aankoop punten verzamelen met hun digitale klantenkaart. Deze punten kunnen ingewisseld worden voor beloningen, zoals een korting van 50% op hun volgende aankoop. Zo maak je van iedere klant een vaste klant!

Daarnaast kun je het systeem gebruiken om e-mailcampagnes op te zetten en zo je naamsbekendheid te vergroten. Met de geïntegreerde 'drag and drop builder' til je snel de kwaliteit van je loyalty marketing naar een hoger (en professioneler) niveau.

Analyseer de aankoopgeschiedenis en andere data van de vaste klanten, en optimaliseer je voorraad gebaseerd op hun behoeften.

Alles vanuit één systeem, rechtstreeks geïntegreerd in Lightspeed Retail.

Het loyaliteitsprogramma voor horecazaken

Lightspeed Loyalty is het loyaliteitsprogramma wat je gasten keer op keer laat terugkomen.

Met een web-app kunnen gasten punten sparen bij iedere aankoop. De punten die ze ontvangen zijn inwisselbaar voor beloningen, bijvoorbeeld een gratis koffie.

Lightspeed Loyalty is daarnaast een marketingtool. Met onze 'drag and drop builder' zet je snel en makkelijk professioneel ogende e-mailcampagnes op.

Gebruik de verzamelde klantinformatie om je service en voorraad te optimaliseren, en gebruik de rapporten om het effect te zien van je marketinginspanningen.

Alles vanuit één systeem, rechtstreeks geïntegreerd in Lightspeed Restaurant.

Laat je klanten keer op keer terugkomen met het loyalty programma van Lightspeed

Vaste klanten en gasten zijn van groot belang voor het succes van een bedrijf - zowel in de horeca, als in de retail. Veel ondernemers richten zich over het algemeen op het werven van nieuwe klanten, terwijl bestaande klanten gemiddeld een hogere ROI (return of investment) opleveren.

Investeren in een loyaliteitsprogramma kan om die reden snel een positief effect hebben op je omzet. Een loyaliteitsprogramma wat je klanten beloont door middel van een spaarprogramma helpt je bij het behouden van deze klanten en gasten. Het geeft ze een reden om bij jou terug te komen, en de concurrentie links te laten liggen.