2021: De Globale Stand van Zaken in de Horeca

Een globaal onderzoek onder meer dan 2.000 restauranthouders en gasten laat zien hoe de bedrijfsvoering en het consumentgedrag binnen de horeca dit jaar zijn veranderd.

Guide

https://pdf.lightspeedhq.com/white-papers/nl/Lightspeed-State-of-Hospitality-Report-NL.pdf

Vul a.u.b. je volledige naam in.
Vul a.u.b. een geldige bedrijfsnaam in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Kies de categorie die het beste bij jouw onderneming past.
error
error

Lightspeed nam een enquête af onder meer dan 2.000 restauranteigenaars, uitbaters, managers en gasten in Noord-Amerika en Europa om te zien hoe het afgelopen jaar hun kijk op de sector heeft veranderd en hoe ze zich naar de huidige omstandigheden willen aanpassen.

In deze gids delen we onze bevindingen, waaronder:

  • Hoe de horeca zich aanpast aan het wereldwijde tekort aan arbeidskrachten.
  • Voorkeuren voor consumentgerichte technologie zoals QR-codes en contactloze betalingen.
  • Wat gasten vandaag de dag nodig achten om zich veilig te voelen in de horeca.
  • Hoe gasten restaurants willen steunen buiten er dineren en het bestellen van afhaalmaaltijden om.